pondělí 4. září 2017

Aktuálně & střípky z kuchyně

Ahojte,
při projíždění fotek jsem si uvědomila, že už dlouho nebyly střípky z talíře. Tím, že se snažím natáčet vlogy, trošku mi články zaostávají a mě by zajímalo máte raději videa, články a nebo byste nejraději obojí? Díky za zpětnou vazbu :)

Ještě než se pustíme do jídla a tak zastavím se u vážnějšího tématu. Rakovina mi vzala jednoho z nejbližších lidí, a proto se mě možná dotýká trochu víc než jiné smutné věci. Ráda bych Vám ukázala možnost, jak pomoci lidem, kteří bojují s rakovinou. Zakoupením tohoto trička nebo jiného z předmětů na stránkách Avocado people věnujete peníze na pomoc někomu, kdo to zrovna potřebuje. Myšlenka se mi moc líbí, proto ji ráda šířím dál. Budete mít dobrý pocit a ještě něco pěkného :) Pokud uvažujete o koupi trička materiál je moc fajn, příjemně se nosí, tohle je velikost XS :)

A teď už zpátky k těm lehčím tématům :)
Na instagramu nebo facebooku jste mohli nedávno vidět moji sedmikilovou proměnu, která má pro mě ale daleko větší význam než jen ten co jde vidět. Konečně jsem se tak nějak v hlavě srovnala. Konečně jsem si uvědomila, že jen já jsem zodpovědná za to jak se budu cítit a vydržela jsem u svého režimu déle než dva týdny. To je hrozně důležité, protože skoro až po měsíci jsem viděla první změny, které se pak násobily. Zajímavé ale je, že aktivní jsem nepřestala být nikdy. A přesto jsem přibrala tak jak jsem přibrala. Tohle je výsledek jen jídla a hlavy. Nic víc, nic míň.
Za fotku vlevo se trochu stydím, je z konce letošního dubna. Když to teď vidím, ani se mi nechce věřit, že jsem se dostala na váhu 68 kg při výšce 161 cm. To už jsem cítila vážně nepříjemně. Fotka vpravo je moje mnohem klidněší, jistější a vyrovnanější já z konce srpna, při váze 61 kg. Už teď se těším, jaká fotka bude vpravo následovat :) Nebudu už říkat že jsem se našla, protože jsem to tím vždycky zakřikla. Mám ale teď tak nějak pocit, že jsem konečně vykročila správným směrem. Bez hloupostí, bez vynechávání některé z makroživin. S ohledem na to jak se cítím. A je mi tak moc dobře. Můžu ale s jistotou říct, že mi vyhovuje stavět jídelníček ve prospěch sacharidů, tuky si držím nižší. A taky jsem snížila i příjem bílkovin, protože v jednu dobu jsem jich jedla až 150 g a to je příliš a zbytečné. 
Jídelníček, pohyb i odpočinek si teď ordinuju sama. Tak nějak jsem to potřebovala. Začít si zase věřit, svému režimu a svým znalostem. (Druhým se mi to radí jednoduše :D znáte to..) A vyplatilo se. Jsem si mnohem jistější v tom co dělám. Snažím se tělu naslouchat, ale hlavně dělat to všechno tak, aby mě to bavilo. O režimu jsem se rozpovídala na youtube, tak pokud Vás to zajímá blíže, mrkněte tam :) 




A teď už konečně na to jídlo. 


Snídaně: Dvě vajíčka, rýžové chleby s avokádem, zelenina


Svačina: Rýžový puding (prodává se jako ten klasický v prášku) vařený v sojovém mléce, na konec jsem vmíchala odměrku proteinu. Prokládaný malinami a banánem, zasypaný kokosem


Snídaně: Ovesná kaše vařená s lesními plody ve vodě, nakonec vmíchaná porce proteinu.


Banánový koláč🍌
🔘100 g rýžové mouky
🔘2 zralé banány 
🔘1 vejce 
🔘30 g proteinu
🔘20 g kvalitní čokolády
🔘půl lžičky prášku do pečiva
🔘skořice
🔘70 ml vody
Banány pečlivě rozmačkáme, čokoládu nasekáme na kousky a vše smícháme do hladkého těsta. Do předehřáté trouby vkládáme ve formě vystlané pečícím papírem a pečeme cca 15 min na 180 C🍴na snídani nebo jako dezert ke kávě 👌🏻
📊celý koláč 39 g B. 17 g T. 130 g S


Večeře: Shiritaki nudle se sojovým masem, zeleninou, rajčatovým protlakem. 


Cizrnová srdíčka
💕240g ciziny v plechu
💕50g rýžové mouky
💕1vejce nebo 2bilky 
💕20g proteinu 
💕100ml vody
💕špetku prášku do pečiva
💕semínka z půlky vanilkového lusku
💕skořici
Cizrnu pečlivě propláchneme a spolu s ostatními surovinami rozmixujeme do hladka. Pečeme v předehřáté troubě na 200C cca 20 min.
Na celou várku s bílky:
📊79g S. 5g T. 43g B


Snídaně: Ovesná kaše vařená ve vodě s jahodami, s dávkou proteinu a zero čokoládovým sirupem Ladylab.


Svačina: Nastrouhané jablko, dvě mrkve, Šmakoun brusinka, trochu stévie, hodně skořice.


Oběd: Trochu připečený šmakoun karbanátek (moc dobrý! už jste ho někdy  měli?) s dýňovým pyré


Část oběda: Zeleninová polévka (květák, mrkev, cuketa, dýně, česnek) vše rozmixované s trochou sýra

Tak to by bylo pro dnes vše. Mějte se báječně a zase příště tady nabo na youtube.. Pa
Vaše V.

14 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  2. to je super inspirace:) mě baví i články i videa :)nemáš brzy hlad jen po bílkovinách a sacharidech?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. nene, hlad nemám, a tuky jsem nevyřadila uplně, vždycky tam nějaké jsou :)

      Smazat
  3. Ahoj, přešla jsi na vegetariánství?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. nene, vždyť karbanátek ze šmakouna je namixovaný s masem :) jen ráda vyhledávám i jiné zdroje bílkovin než maso :)

      Smazat
  4. Super progress Verunko 👏🏼👏🏼👏🏼 a držím palce aby šlo vše podle Tvých představ😊

    OdpovědětSmazat
  5. Veru, je fakt zajímavý sledovat ten tvůj vývoj... Těší mě, že se dostáváš do "normálu" a že neztrácíš úsměv :)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. takový je život, jednou se daří a jednou zase méně, jen je třeba naučit se mezi tím tancovat :) děkuji :*

      Smazat
  6. Ze šmakouna si pamatuju i sekanou a ta byla top!Škoda, že se už nevyrábí....karbanátek je také dobrý a párky též!☺ Jinak pěkný článek a držím palce Veru!☺

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. tak tu jsem neměla, ale na ostatních si ujíždím :) Děkuji

      Smazat
    2. Ono to je asi 3 roky zpět...ale karbanátek je taky dobrý,docela často jsem jsem ho kupovala a i šmakouna mexiko ale ted si to koupím občas 🙂

      Smazat

Každý komentář mě potěší ♥