pátek 5. května 2017

Cizrnový koláček

Ahojte!
Zatímco snídám tuhle dobrotu, říkám si, že poslední příspěvek někdy před měsícem je dost daleko a tak je třeba oprášit blog alespoň pomocí nějakého dalšího dobrého receptu :) 
Možná máte problém do sebe dostat luštěniny, ale s tímhle koláčkem Vám tato starost opadne. Navíc nizoučké hodnoty z něj dělají perfektní dezert i do diety nebo jako zákusek po obědě ke kávě :)

pondělí 3. dubna 2017

Tapiokový puding


Ahojte!
Tak jsem zpět s dalším receptem. Tapiokové perly jsem si v poslední době hodně oblíbila, možná proto, že mám ráda pudingy obecně. Jednou jsem tak pro kamaráda chtěla připravit zdravý dezert, který by byl nejen dobrý, ale i dobře vypadal. Protože znáte to, většina lidí, která se snaží zdravěji stravovat stejně moc nevěří, že zdravé dezerty můžou být tak dobré, že byste si ho dali raději než nějaký, který se se zdravým životním stylem moc neslučuje (i když harmonie je nejvíce, co si budeme povídat a jeden cheesecake nikoho nezabije)
No a tak jsem trochu experimentovala a povedlo se :) Třeba tím potěšíte taky někoho, koho máte rádi. 


sobota 25. března 2017

My hair care

Ahojte!
Po delší době místo videa článek a to proto, že už mi to psaní trochu chybí :) Každé má své (tím myslím videa a články) a mě by zajímalo, co preferujete vy?
Tenhle článek pro Vás chystám už poměrně dlouhou dobu, protože se mi tak nějak povedlo, najít si kombinaci pro vlasy, která jim dělá dobře. Jsou po ní krásné a jak víme, vlasy jsou polovina dívčí krásy, proto bychom se o ně měly dobře starat. 



pondělí 27. února 2017

Super rychlá snídaňová ovesná kaše

Ahojte! 
Delší dobu jsem pro Vás nepřidávala jen tak recepty a tak to hodlám ve spolupráci s BENU.cz napravit. Na to jak vařím ovesnou kaši se mě ptáte hrozně často. Nejčastěji ji připravuju tak, že povařím ovesné vločky ve vodě a po zhoustnutí vmíchám protein.... Ale protože kaše miluju na sto způsobů, když se objeví nová možnost jak si ji užít jdu do toho. 
Tentokrát jsem se rozhodla vyzkoušet snídaňovou směs z Alnatury, která má super složení, jen celozrnné ovesné a špaldové vločky, oříšky, burizony, amarant a vanilku. Stačí zalít horkou vodou nebo povařit jak jste zvyklí a je to. Rychlovka a ke všemu výborná. Oříšky tam udělají divy. Zkusila jsem ji uvařit v neslazeném ovesném mlíce (které bylo kupodivu dost sladké i tak) a bylo to tak dobré, že jsem po dlouhé době neměla potřebu do kaše přidávat protein pro dochucení. Bylo mi líto to chuť proteinem přebíjet...Třeba Vám zachutná jako mě :)

středa 8. února 2017

Střípky z kuchyně 2.

Ahojte!
Přechod z IF zpět na pravidelnou stravu má na mě úžasný vliv (pár fotek ale ještě z doby IF je, označím je IF ať víte, které to jsou). Cítím se nejlépe jak jsem se za poslední dobu cítila. (Když nepočítám že trochu bojuju s nějakým bacilem, zatím to vypadá, že ho přeperu!) Mám pořád hromadu energie, s jídlem si hraju, vše si poctivě zapisuju, užívám si chystání krabiček a celé tohle plánování a "pasování" jídla do tabulek. V životě bych nevěřila, jak člověku může posunout dobrou náladu ještě na vyšší level chystání krabiček do práce. Nevěřila bych, že to mám tak ráda... ale opak je pravdou :) a to nemluvím o tom, že to vypadá, že i tělo se mnou konečně bude spolupracovat, protože se mu líbí, že ho nijak netrápím :)
S jídlem si zase hraju, vymýšlím a doufám, že budu mít třeba přes víkend trochu prostoru pro trošku větší vaření. Moje chystání jídla na celý den mi po ránu zabere asi 30 min a proto to jsou všechno převážně super rychlá jídla. 


Snídaně: nejlépe chutná, když Vám někdo uvaří, tyhle TOP ovesné lívance mi připravila Verunka, když jsem u ní byla na návštěvě, recept (mimo jiné) najdete ve vlogu