čtvrtek 4. září 2014

Vy se ptáte, já odpovídám

Krásný den všem!
Jak jste začali dnešní ráno? Já jsem si za tmy odjela hezky 50 min kardia na lačno a dopřála jsem si výbornou snídani v podobě sladké rýže(ať žije high carb!)


Protože jsem dneska plná elánu :D zrodil se mi v hlavince nápad :D 
Chodí mi od Vás spousta dotazů, mnoho z nich se opakuje. Pokud by Vás tedy něco zajímalo, pište prosím Vaše dotazy do komentářů, udělám z toho pak nějaký souhrn otázek a odpovědí.


Pokud Vás nic nezajímá, tak mi třeba napište, jak se máte;)
Mějte krásný den a nejlépe s úsměvem;)
Vaše V♥

32 komentářů:

  1. Ahoj, prosim te v jake tepove frekvenci cvicis kardio, jakym zpusobem, jak casto a jaj dlouho? :) a delas i nejake HIIT ? popr jake a aji podle videi ? + jake? :) dekuji za odpoved :)

    OdpovědětSmazat
  2. Cauky :) mohla bys prosim poradit odpoledni scacinu? :) diky moc :)

    OdpovědětSmazat
  3. Jak cvičíš - co, kdy, jak často, jak intenzivně, ...? Poměr kardia a silového tréninku. Jaké kardio? Ve spalovací tepové frekvenci (65 - 75 % max) nebo HIIT? Jak dlouho a jak často?
    Jak jíš - co, kdy, kolik, ...?
    Vyřadila jsi ze svého jídelníčku něco, co jsi dřív jedla - zdravé, případně dietní potraviny - např. nějaké mléčné výrobky, šunka, sýr, těstoviny, ...?
    Jaká je tvá váha, obvody (prsa, pas, boky, stehna, ruce), procento tuku a kolik máš na sobě svalů?
    Zmenšily se ti po zhubnutí prsa? Pokud ano, o kolik? - Nejde to totiž vůbec vidět!!!
    Jaké potravinové doplňky (vitaminy apod.) a suplementy používáš? - Konkrétně prosím.
    Co tvůj život, co děláš (škola/práce - jaká?), kde a s kým bydlíš, máš sourozence, ...?
    Co se ti na sobě líbí a co naopak ne? Na co jsi pyšná? - Máš nádherný nohy a bříško :), ruce a zadeček jsou taky moc fajn, ale trošku zaostávají, si myslím. Neber to však jako urážku, vypadáš totiž opravdu skvěle!!!
    Co bys poradila na zpevnění zadečku a boků - především madla lásky, krom kardia (to zařazuji).

    Spousta dotazů :), snad se mi dostane odpovědi alespoň na jednu z otázek :).
    Moc ti fandím! Jsi mou velkou motivací a za to ti děkuji :)).

    OdpovědětSmazat
  4. Upřímně tě obdivuji! Ráda bych se zeptala kolik vyjde taková výbava na bikini fitness (plavky, boty, mazání) a vlastně vše co k tomu patří :-) A jelikož jsem také z Havířova a občas jsem tě zahlédla na zimáku, tak by mě zajímalo zda po fitness instruktorovi se chystáš třeba trénovat lidi a nebo zda budeš poskytovat kompletní služby včetně pomoci při tréningu nebo sestavování jídelníčku :-) Doufám, že ti tyhle otázky k něčemu budou a vznikne s toho solidní počteníčko :-)

    OdpovědětSmazat
  5. Ahoj, me zajima hlavne tvoje ranni kardio.
    Psalas, ze ho delas na lacno, podle ceho volis tepovku a taky dobu po jakou cvicis?
    Davas si pred tim kardiem na lacno neco (suplementy/kousek ovoce) ?
    Za jak dlouho po kardiu si davas snidani ? Nekde jsem cetla, ze je lepsi pockat a nechat telo jeste chvili na lacno spalovat.
    Co bys doporucila jist (treba i konkretne) po rannim kardiu na lacno, kdyz clovek nepouziva suplementy?
    Kdyz nepouziva clovek suplementy, co by si mel dat pred kardiem na lacno, kdyz nema BCAA, a co po nem ?
    Diky moc za odpovedi hrozne by mi to pomohlo, nevim jak si s tim jako laik poradit :/

    OdpovědětSmazat
  6. Jéé mám stejný sporttester a jsem spokojená =)
    Super nápad, vidím, že někdo už ti položil spoustu zajímavých otázek, v kterých se shodnem.
    Např. otázka: Vyřadila jsi ze svého jídelníčku něco, co jsi dřív jedla? To mě velmi zajímá. =)

    OdpovědětSmazat
  7. Jé to zní jako super nápad :)
    Chtěla bych se zeptat jaké cardio je podle tebe nejúčinnější a které máš nejradši.

    OdpovědětSmazat
  8. Ahoj, šíleně moc mě zajímá, jak se ti podařilo vytvrovat tak skvěle nohy. Jakou volíš zátěž u cviků, jaké kardio? Mám nohy jako ty dříve, možná trochu horší a cvičením mi spíš rostou..svaly mi nevadí, jenže mám obrovský kvadriceps, o kterém si přeju, aby už nerostl, a pak všude okolo tuk :-/ děkuju moc, máš úžasnou postavu:-)

    OdpovědětSmazat
  9. Toto si dobre vymyslela tento príspevok Veru, už sa teším na odpovede :) Ja by som sa pripojila ku komentáru vyššie, že ako si docielila tak krásne vypracované spodné partie tela (nohy, zadok), lebo to sú moje najproblematickejšie partie a ide to s nimi veľmi ťažko. Možno by si dala nejaké dobré rady ako na to :) A tiež ma zaujíma, že kedy sa v tebe objavilo to, že sa chceš zúčastniť súťaže a čo ťa k tomu viedlo. Veľmi ťa obdivujem, pretože ti to ide perfektne a je úžasné sledovať túto tvoju cestu ako sa dňom čo dňom stále zdokonaluješ :) A tiež by ma ešte zaujímalo, čo sa ti na tejto príprave páči najviac a čo najmenej (čo sa týka jedál, tréningov a tak)? Držím ti veľmi veľmi palce! Len tak ďalej :)

    OdpovědětSmazat
  10. Verunko, já se mám hezky, díky za optání :D Už se těším, až za hoďku vypadnu z práce domů a půjdu si dát hoďku jógy Uvidíme, jak mě to bude bavit...bohužel toho s kotníkem v háji moc nezmůžu a tak hledám co nejmíň náročné sporty.
    A jinak konkrétní dotaz nemám, počkám si na souhrnný článek, na který už se těším :))

    OdpovědětSmazat
  11. Obdivná otázka - Jak dokážeš držet dietu a vyhnout se všem lákadlům kolem?

    OdpovědětSmazat
  12. Ahoj Verunko :) Dnes mám zrovna špatnou náladu a od rána se mračím :/. Ale potom jsem si vzpomněla na tebe, jak jsi pořád pozitivně naladěná a usměvavá :) Tak jsem si na zítra na snídani upekla podle tebe ovesno-jogurtovou buchtu a nálada se rázem zlepšila, proto děkuji za tvou inspiraci i motivaci ;) Moc ti fandím, určitě to na závodech všem natřeš :) Nepřestávej psát na blog, tvé tipy jsou totiž úžasné (jak cvíčo, tak i jídlo), držím palečky, měj se krásně :) Ivana

    OdpovědětSmazat
  13. Ahoj, mám dotaz ohledně soutěže. Co je to za soutěž a kdo se jí může zúčastnit? Pak kolik stojí registrace do té soutěže. Děkuji a přeji hodně štěstí! :)

    OdpovědětSmazat
  14. Mě jenom zajímá, jak to děláš, že se zdáš pořád takové sluníčko :D xx

    OdpovědětSmazat
  15. Jsi skvela a makas klobouk dolu ;-) prece jen by mne zajimalo jestli do napr 100g sacharidu pocitas i zeleninu? Dekuju :-)

    OdpovědětSmazat
  16. Může se člověk na bikinni soutěž vypracovat i cvičením doma? A jak by se měl popř. přihlásit na nějakou osutěž, kdo ho zhodnotí atd, když nechodí do fitka a nemá trenéra? Děkuji :)

    OdpovědětSmazat
  17. Super moc se těším na článek s odpověďmi...a zajímalo by mě kde bereš pořád do všeho tolik energie a elánu :o)????

    OdpovědětSmazat
  18. Ahoj Verunko:)
    zajímalo by mě, když máš jídelníčky nastavené od trenéra jestli se ti někdy stane, že si dáš něco navíc? Nebo třeba když máš High Carb jestli si dáš někdy něco sladkého navíc nebo víc ovoce apod. Když jsem byla doma bylo to ok, dodržovala jsem jídelníčky v pohodě, ale jak chodím do práce a nemám někdy čas na jídlo tak večer je to hrozný, snědla bych na co přijdu...nedám si vyloženě "přežíračku" ale vezmu si navíc třeba nějaké ovoce, balíček šunky nebo horkou čokoládu na chuť a nejde to prostě ovládnout...znáš ten pocit? Ještě by mě zajímalo jak často máš Low Carb den a jestli si za sebe myslíš že jde rýsovat, ikdyž si dám denně kus ovoce (např. denně jeden větší banán jako část snídaně) a nějakou menší přílohu k večeřím (2-3 rýžový racia/cornies apod.) možná blbej dotaz ale zajímal by mě tvůj názor:) děkují a měj se moc hezky, přeji mnooooho úspěchů v tom co děláš, moc tě obdivuji:) Denča

    OdpovědětSmazat
  19. Dlouho jsem tu nebyla a teď jen čučím, jaký jsi za tu dobu udělala pokrok! Jsi neskutečná :))

    Zajímalo by mě, jestli Tě podporují třeba rodiče nebo kamarádi, jestli ses setkala s nějakými negativními ohlasy a jestli se hodláš fitness věnovat i v budoucnu, nebo je pro Tebe soutěžení jen jako jednorázová akce :)

    OdpovědětSmazat
  20. Ahoj..:) chtěla jsem se tě zeptat, jestli by si byla tak hodná a poradila mi co si mám dávat na svačiny na dopoledne a odpoledne když chci udržet váhu a nabrat trochu svalové hmoty.. Pořád nevím co si brát s sebou na svačiny do školy a nějak v tom tápu.. nechci hladovět..:) další dotaz by byl ohledně cvičení, co by si doporučovala.. začala jsem chodit do fitka a dávám si nejdřív 30 minut kardia na páse a pak celkové posilování těla především s vlastní vahou.. bylo mi řečeno, že je lepší si dát například 10-15 minut kardia na začátek, pak jít posilovat a pak opět na konci kardio 15-20 minut.. co myslíš že je lepší.. chci váhu udržet, zpevnit se a nabrat trochu svalové hmoty.. a na to navazuje poslední dotaz ohledně jídla po cvičení... do půl hodiny po cvičení si dávám většinou protein, když mám chuť tak třeba ochucený tvaroh.. stačí to? a pak když přijdu domů a je čas večeře tak se navečeřím.. mohu si dát i trochu sacharidů, když chci váhu udržet nebo by si to nedoporučovala? Popřípadě nějaké tipy jídla jestli by si mi poradila.. Moc ti děkuji za odpověď..:) velice tě obdivuji a tvé pokroky jsou skvělé..:) jen tak dál a držím palce..:)

    OdpovědětSmazat
  21. Ahoj :) také se moc těším na článek s odpověďmi. Já jsem se chtěla zeptat na posilování bříška, je to přeci jen hodně problémová partie a hlavně spodní část. Co by si doporučovala? Líbí se mi, jak se tobě povedlo bříško vytvarovat a zajímalo by mě, jak na něj :D ;) Co se týče jídla, tvé recepty jsou skvělé a určitě se budu těšit na další příspěvky zdravých dobrot. U mě vede jednoznačně ovesná placka. Fandím ti a držím pěsti, jen tak dál!! :)

    OdpovědětSmazat
  22. Ahoj beruško. :*
    Ať se přidám k dotazům - aktuálně si děláš trenérský kurz. Chtěla by ses této profesi věnovat po jeho dokončení? :))

    OdpovědětSmazat
  23. Souhlasím s Haanulí, jak to prosím tě děláš, že z tebe neustále čiší taková pozitivní energie? :) A taky by mě zajímalo, jak jsi zatočila s těma nohama, protože teď je máš fakt luxusní! :) Promiň, jsem úchylná na nohy :D, cvičíš dřepy třeba na multipressu nebo s volnou osou?

    OdpovědětSmazat
  24. Měla jsem pár otázek, ale vše tu zaznělo :-D Tak doufám, že poctivě na vše odpovíš :-D Už se těším :*

    OdpovědětSmazat
  25. Ahoj,
    koukam, že máš taky ten sporttester od Sigmy. Jsi s ním spokojená? Mně totiž strašně blbne měření tepové frekvence, tak by mě zajímalo, jestli to dělá obyčejně, nebo jsem natrefila na špatný kus. Děkuju! :)

    OdpovědětSmazat
  26. Mě by zajímalo jak často chodíš běhat? A je podle tebe lepší běhání v přírodě a nebo ve městě, či na stadionu? Protože já jsem četla, že tvrdý povrch není na běhání moc dobrý. Taky by mě zajímalo, jaký cvik je podle tebe nejlepší na dolní část břicha, protože s tou mám docela problém. To samé platí i u vnitřních stran stehen, takže budu moc ráda, když mi poradíš, jak je konečně trochu zpevnit :))

    OdpovědětSmazat
  27. Já žádnej dotaz nemám, jen ti chci pochválit tvůj supr blog! :-)

    OdpovědětSmazat
  28. AHoj, mna by zaujimalo ci je pravda,ze pravidelnym drepovanim si vytvarujem pekny zadok. A este za aky priblizne cas ,ak zacnem so zdravou stravou sa mi ukaze vysledok ..asi je to aj individualne alebo kedy si na sebe spozorovala uz prve vysledky ...

    OdpovědětSmazat
  29. no většina zajímavých dotazů tady je, ale raděj je ještě zopakuju, aby byla větší šance, že právě na ně odpovíš :) Zajímalo by mě, jestli se při kardiu držíš v určité tepovce a v jaké a jaký druh kardia děláš nejčastěji... pak by mě ještě zajímalo, jak se vypořádáváš s bolestí svalů po tréninku, když další den prostě musíš vstát a jít kardiovat (:D) nebo na další trénink... překonáváš to? Nebo už jsi tak zvyklá, že tě svaly až tak nebolí? Mně přijde, že už cvičím dost dlouho, ale další den nemůžu sejít schody skoro vždycky :D

    OdpovědětSmazat
  30. Ahojky Verunko, taky se přidávám k ostatním:) zajímalo by mě, jak dlouho si držela objem než si najela na dietní jídelníček? A ty svačinky odpoledne a večeře. Jestli si i k večeři dáváš nějaké ty sacharidy nebo spíše jen bílkoviny:) děkujuu, ať se ti daří:) držím ti moc palce:)

    OdpovědětSmazat
  31. Ahoj:) zajímalo by mě, jak to máš s jídelníčkem, máš ho celý vypracovaný od trenéra? A pokud se ho držíš úplně striktně, nestává se ti někdy, že máš prostě hlad? Případně, jak to pak řešíš:))

    OdpovědětSmazat
  32. ahoj..chcela som sa opýtať,že ked máš nastavené presne hodnoty T,S,B,tak to dodržuješ presne na gram?? máš to predom naplánované a každý kúsok jedla vážiš?? A ked cvičíš určitu svalovú skupinu,tak ju na další deň nezapájaš a regeneruješ,či cvičíš tieto svaly aj na další den?? Dakujem :)

    OdpovědětSmazat

Každý komentář mě potěší ♥