středa 16. března 2016

‪#‎8tydnuABuduFit‬ Výzva

Krásné ráno moji drazí :)

Dneska ráno mě tak spontánně napadlo, že vzhledem k tomu, že se nechystám letos závodit (protože prostě tělo potřebuje dostatek odpočinku, abych mohla být na další závody zase o něco lepší a po závodech taky :D).
Tak mě napadlo vytvořit nějakou jinou motivaci. Mít cíl, je totiž hrozně důležité. Plány bez cíle jsou totiž jen neuskutečnitelné plány. No a protože nadšení na instagramu a facebooku (sledovat můžete i na Snapchatu jako @verunkaw) přidat se je větší než jsem čekala, dáme tomu nějaké pravidla :)




Jedná se o 8 týdnů práce na sobě. Nezačínáme od pondělí ani zítra, ale dnes :) 16. března. 
8 týdnů jsou dva měsíce (kdyby jste nevěděli :D) a to nám výjde krásně na půlku května, kdy už počasí většinou láká více se odhalovat. Já mám navíc ještě jeden důvod, ale to Vám řeknu až později :) Navíc, aby jste mohly být #krasnaBezVycitek je třeba se snažit aby jste se cítila dobře, že jo :)

Co je tedy třeba udělat?

1) Stanovit si reálný cíl
Za osm týdnů neshodíte dvacet kilo, reálně by to mohlo být půl kila týdně. Můžete si samozřejmě vytvořit vlastní cíl, třeba že po tu dobu budete jíst více zeleniny, zařazovat častěji běh, cvičit pravidelně, zkoušet nové potraviny, cokoliv. Jen tomu dejte konkrétní podobu. 
Nejlépe přidejte k hashtagu ‪#‎8tydnuABuduFit‬ i fotku, kde se o svůj cíl podělíte. Ono napsat to veřejně je totiž závazek mnohem větší a nutít to spíše jej splnit :)

2) Postupně přidávejte své úspěchy
Aspoň jednou týdně se zkuste podělit o svůj úspěch, o průběh Vaší vlastní výzvy. Jak se Vám daří ji plnit a co děláte pro to, aby jste byli za osm týdnů fit.

3) Nebojte se podělit i o neúspěchy
Od toho je to veřejná výzva, aby jsme se ve slabých chvílích vzájemně podrželi :)

Nic víc, nic míň dělat nemusíte. Já se budu o ty své samozřejmě dělit pomocí facebooku, instagramu i blogu. Budu se snažit přidávat příspěvky, které by Vám mohly ve Vaší snaze taky pomoci :)

Můj cíl:
- úbytek tuku 0,5kg týdně

Co pro to budu dělat?
- každé ráno dávám na lačno svižných 20 min. na elipticalu
- upravila jsem stravu (ale nesnížila množství) ku prospěchu tuků
- jednou týdně zařadím refeed day (zvýším množství sacharidů a snížím množství tuků)
- budu se snažit dát na pocit - jíst kdy mám hlad, odpočívat když bude třeba a podle toho i trénovat
- fitko alespoň 4x týdně, podle pocitu

Budu ráda, když se přidáte a podpoříme se vzájemně... léto se blíží! :)
Přidáte?
Mějte se báječně! Vaše V

28 komentářů:

  1. Joooo! :D Rozhodně jdu do toho, sice mě teď limituje koleno, ale aspoň se můžu pořádně věnovat horní polovině těla ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko moc ráda se přidám, dovolila jsem si výzvu sdílet na mém blogu, tak se dyštak mrkni, a kdyby se ti nelíbilo, co jsem tam napsala, tak to samozřejmě změním :) Úspěchu zdar! :D
    Sweet Life with Lena

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná výzva - jen to fitko vyměním spis za běh 😇

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, ať je ti to příjemné a baví tě to :)

      Vymazat
  4. Jdu do toho,ale verejne nedokazu vystavit sve speky bohuzel :D s kolenem mam taky problem,ale to vždy,když začnu po dlouhe dobe intenzivneji cvicit :-/

    OdpovědětVymazat
  5. To po tobě taky nikdo nechce, můžeš vyfotit třeba jak si chystáš krásné jídlo, nebo prostředí ve kterém cvičíš a popsat to slovně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jdu do toho, pouze me omezuje prava ruka v sadre pri zlomenem zapesti, ale makat budu i presto. Diky za motivaci

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi sa teším tvojej výzve Veroni :) Určite sa zapojím, lebo už niekoľko mesiacov som necvičila a aj motivácia sa nejak vytrácala. Držím ti palce v dosiahnutí tvojich cieľov :))

    OdpovědětVymazat
  9. Veru tak do toho jdu taky.Tvuj clanek me uplne nadchl,navic jsem si to v pondeli nastavila na chlup stejne jako ty :D Takze dekuju moc za motivaci a tesim se na vysledky za 8 tydnu :)
    Ivus

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj. Nadšeně se přidám :-) vím, že vše dělám pro sebe, ale někdy potřebuju tu výzvu, aby jsem měla větší motivaci a měla se kam obrátit kdyby přišla krize a dobít se :-) A cíle a vše kolem se vkládá sem? Díky Jitka Zedníková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. skvělý Jituš. Pokud nepoužíváš instagram nebo facebook, kde bys využila hashtag, pak můžeš klidně sem :)

      Vymazat
  11. Ahojda, moc fandím a držím pěsti. :) A nechtěla bys odhalit jak to v tomhle režimu budeš mít s jídelníčkem? Ať, když člověk maká, ví i kolik čeho baštit. :)
    Díky moc.
    Krásný den.
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci nastavené hodnoty jsem zmiňovala v předchozím článku

      Vymazat
  12. Veru budu ti držet palce, abys to zvládla s rozumem a nezapomněla si hlavně to tělo "opravit"! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, nene neboj, být fit tam je záměrně :)

      Vymazat
  13. Ahoj, já jsem chtěla začít od pondělí, protože jak povídáš, jaro klepe na dveře a za chvíli se nebudeme moct schovávat v kabátech :D Ale nějak jsem to zas nezvládla, ty croissanty jsou tak dobré :( Nezvládnu se omezovat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je třeba to vykompenzovat třeba výběhem ven :)

      Vymazat
  14. Jéé! Tak tohle se mi perfektně hodí :) V pondělí jsem byla běhat a celkem mě to i bavilo - nebo spíše nevadilo mi to :) Ale prostě potřebuju nějakou výzvu, sepsat si nějaké body, které bych měla dodržova a co chci zlepšit.... Ale, když si něco takového vymyslím já, tak mě to prostě moc nedonutí to dodržovat, takže moc doufám, že se mi bude dařit s tebou :) Takže moc Děkuju za tento článek a doufám, že budeš přidávám často nějaké příspěvky ohledně této výzvy, aby mě to nakoplo! :)
    Držím Ti palce, ať se Ti daří co nejlépe :)
    Krásný zbytek dne :)

    OdpovědětVymazat
  15. Super jak už jsem dneska zmiňovala i já ráda přijímám tuto výzvu. Člověk pořád přemýšlí jak by se mohl posunout dále, ale myslím, že až tyhle výzvy a vzájemná podpora nás všech posunou dál :) hezký den Verunko a už teď se těším na všechny naše společné pokroky :) Deni Kolíbalová

    OdpovědětVymazat
  16. Přidávám se!!
    Cvičení (jakýkoliv pohyb- lekce, posilování ve fotku, ranní kardio na kole, běh...) mě baví, jsem na něm mírně závislá a bez každodenní dávky makačky se cítím nesvá :) Mám i krásný jídelníček, orientuju se v kaloriích, vím jak vše počítat, jak to dělat, abych neměla pocit, že strádám, ale mým problémem je ZP, které je už tak trochu zvykem.. podporované špatnou psychikou (státnice aj.)
    Takže mým cílem k výzvě #‎8tydnuABuduFit je
    - pomaličku se blížit ke stavu: Mám zdravý vztah k jídlu.
    - postupné shazování těch kilogramů, které jsem nabrala právě kvůli ZP a "zbláznění" se do "zdravého" životního stylu- tzn. úbytek 0,5- 1 kg týdně, ráda bych dolů 5 kg. Chce se mi schovat hlavu do písku, když vidím fotky z loňského roku.. především na obličeji vidím, jak jsem přibrala (přitom, co je to 5 kg, že..)

    A už se těším na společný trénink v Ostravě! (snad to nějak uskutečníš :))

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě potěší ♥