pondělí 10. září 2012

Co dělat když..aneb jak to řeším já!

Ahoj, rozhodla jsem se pro Vás založit novou rubriku, která je asi jasná z nadpisu. Budu se snažit popsat situaci, ve které si třeba nebudete vědět rady, nebo by jste měli zájem o nějakou inspiraci co se jídla a pohybu týče a jednoduše zkusím popsat jak bych danou situaci řešila nebo řeším já.

Zdroj: google
Pro dnešek začneme tím, co dělat když jste mimo domov déle než jste mysleli a nemáte sebou nic ke svačině a žaludek se začíná kroutit hladem. Co si rychle koupit, aby jste zahnali hlad a přitom neporušili zásady zdravého stylu?


Pokud se pohybujete ve městě je to jednoduché. Zamiřte do nejbližšího většího obchodu, kde se dá vybrat spousta věcí. Aby se to dalo dobře jíst vybírejte si potraviny nenáročné na přípravu, nejlépe takové, které se dají rovnou sníst.
Pokud máte chuť na slanou svačinku, je dobré dát si zeleninu(mým favoritem jsou cherry rajčátka, které v pohodě sníte).
K tomu si můžete koupit nízkotučný sýr, vysoko procentní šunku a jen tak dva plátky sníst. Dobrým řešením je také activia nápoj (v současné době však už pouze bílý, protože všechny ovocné jsou s velkým obsahem cukru:(. Může to být samozřejmě i jiný kysaný nápoj, vybírejte však raději ty bez chuti. Pokud máte u sebe lžičku, můžete si dát i jogurt. Pokud potřebujete větší svačinku, zahrňte i pečivo (k sýru či šunce) nebo kousek ovoce(k tomu nápoji). Můžete také sníst hrstičku ořechů(někomu to vyhovuje, mě osobně nezasytí;)
Další super šance jak zahnat hlad nebo i chuť je proteinová tyčinka. Pokud máte poblíž drogerii DM máte vyhráno, protože za 15,- koupíte jednu skvělou s příchutí cookies. Protože obsahuje velké množství bílkovin můžete si ji s klidem dopřát. (pozor na jiné příchutě. čím menší rozdíl je mezi množstvím bílkovin a sacharidů, tím lépe).
Pokud máte opravdu nouzi a nikde se potraviny nedají koupit, můžete to vyřešit(výjimečně) kávou latté (aspoň nějaké bílkoviny z mléka když už nic) nebo přímo mlékem(prodávají se v krabičce o velikosti fruka, volte raději ty bez příchuti). Proteinové tyčinky se samozřejmě dají koupit i jinde. Vždy si vyberte tu s největším množstvím bílkovin;)

Rada na závěr: na tyto situace buďte raději předem připraveni svačinkou z domova. Proteinová tyčinka, nebo jablíčko a kousek sýra Vám v kabelce nezabere moc místa a přesto Vás zachrání před kručícím žaludkem;)

Zajímá Vás jak řešit určitou situaci? pište do komentářů své náměty:) Jak si radíte s absencí svačiny vy?

5 komentářů:

  1. Ahoj :) hezky napsané. Tak to já řeším těma proteinovýma tyčinkama nebo se prostě snažím s sebou vždycky něco malého mít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Tak to má byt:)jinak děkuji za pochvalu:)

      Vymazat
  2. já zeleninkou, bílým jogurtem nebo ovocem
    ale stává se to málokdy, připravuji si vždy svačiny doma, a ráda :) a to většinou kousek ovoce a bílý jogurt, nebo plátek žitného chleba s máslem a šunkou, nebo se sýrem a k tomu nějaké ovoce :)

    OdpovědětVymazat
  3. tyčinky z DM miluju!! nejednou mi zachránily zadek

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě potěší ♥