sobota 31. ledna 2015

Začínáme!

Krásné sobotní ráno Vám přeji. 
Nechce se mi ani věřit, jak to všechno hrozně letí, ale vážně se mi to nezdá. Začala jsem už druhou přípravu na soutěže v kategorii bikini fitness. Samozřejmě Vás nemůžu ochudit o pár informací o tom jak to mám aktuálně nastavené...a kam mířím :D
Aktuálka ze začátku přípravy

  Je to paradox, ale přijde mi, že bikinky se pořád ženou za tou krásou pódiovou formou (kterou si spousta holek myslí, že se dá dlouho době udržet...ne vážně jen pár hodin), aby musely po závodech srovnat tělo z diety...snažit se trochu tu formu na příště vylepšit a začít zase znova. Ale víte co? Je to prostě báječné. Že to můžete prožívat znova a znova, dokud sami chcete. Já osobně období přípravy miluju. Mám svůj pevný řád, přes který nejede vlak (pokud na mě zrovna nesedne nějaký bacil a nedonutí mě místo cvičení ležet), jdu si za svým cílem a hrozně se na to těším. Ta radost z každé změny těla, vybírání nových plavek, odzkoušet si nové tréninky, vymýšlet donekonečna dietní variace tak aby Vám chutnaly...prostě to je něco co musíte milovat, aby jste to mohli dělat..a mohli tím žít. 


Hádejte koho jsem objevila ve Světě kulturistiky!

Strava
No ale pojďme k tomu zajímavějšímu :D Co se týče jídla. Mám aktuálně sacharidové vlny. Možná Vás to překvapí, ale i po závodech jsem se stravovala tímto způsobem. Vlny nejsou dobré jen na "vysekání", ale taky na rozhýbání metabolismu a způsobem, jak naučit tělo na větší množství jídla, aniž byste nabrali neskutečné množství kil.
Moje současné vlny se střídají jen ve třech rovinách a to 100g, 200g, 250g. Zase platí, že s nižší vlnou je nastaven silový trénink, v dalších dnech kardio. 
Nejsem omezená zatím o žádné potraviny, které jsou samozřejmě v souladu se zdravou stravou, takže o pestrost není nouze. 
Ostatní makroživiny jsou nastaveny konstantně, bílkoviny na 100g a tuky na 45g.
Větší část sacharidů přijímám v první půlce dne a to až tak, že třeba ve dni se 100g, si 70g sním hned na snídani. To jen čistě kvůli mému pocitu, po ránu se ráda dobře a dosyta najím, pak už jsem klidně celý den na mase a zelenině..ale snídaně ta musí prostě být pořádná :D

Trénink
První týden přípravy lehce omezen, kvůli nějakému bacilu. 
Nastavený mám 2x do týdne vrchní část těla, 2x do týdne spodní část těla, plus 2x do týdne k jednomu z tréninků přidávám trénink středu těla. 
Po silovce mám nastavené kardio na 30 min, plus 2x do týdne samostatně 45min. kardia. 
Z toho vychází jeden den absolutního volna. 
Tréninky jsou klasicky v supersériích, krátké pauzy, tak jak mě to baví nejvíce. 
Zatím jsem si odjela jen vrchní část těla a to jak byl trénink postavený se mi líbilo moc(mám tam například stahování horní kladky za hlavu, přítahy spodní kladky, pullover s kladkou, tlaky na ramena, stlačován kladky na tricepst, jednoručky na biceps...)
Psychicky se už ale připravuju na dnešní trénink noh :D Protože uznejte v jednom tréninku dřepy na široko, klasické dřepy, bulharské dřepy, mrtvý tah...už tam chybí jen výpady. Ale těším se na to hrozně. Ráda ty nohy pořádně na tréninku odrovnám. Potřebujou to jako sůl :D Času není nazbyt

Každý ví že v pěkném oblečení se nejlépe cvičí! Ještě když si leginky koupíte za 300,- ve slevě v Bershce :D

Plány
Zbývá totiž jen něco málo přes 90 dní. A to uteče jako voda. Vím to. Kam se teda chystám? Prozatím na Mistrovství Moravy v Ostravě, které se koná 3. května. Další závody se budou odvíjet zřejmě od toho, jak pro mě dopadne ta Morava. Jestli postoupím na MČR anebo ne to je ve hvězdách. Možná nějakou tu pohárovku, ale to jsem ještě s trenérem neprobírala. 
Jinak by bylo super, kdybych dostudovala a odstátnicovala a taky se chci věnovat svým klientům, kteří mi momentálně dělají velkou radost.

Případné dotazy, jako vždy vítám :)
Mějte se báječně
Vaše V♥

37 komentářů:

  1. Co studuješ Verčuš? :)
    Jinak jsi furt moc krásnáááá. Držím palečky a snad se na tebe dojdu do Ovy podívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) studuju Středoevropská studia na Slezské univerzitě v Opavě

      Vymazat
  2. Veru jsi nádherná už teď!! :) Jinak se mi líbí, že jsi zdůraznila to, že formu jakou mají bikini není možné si udržet po celý rok ;). Jinak moc moc moc držím palce, ať jde vše jak po másle :) A doufám, že své kuchařské nápady budeš sdílet, už se těším :)) Měj se krásně, Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný článek veruu :) budu držet palečky na soutěž určitě to dopadne dobře ;) a můžu se zeptat ty už pracuješ i s klientama? Děláš i jídelníčky na míru nebo jen tréninky? A ta jakou cenu? Děkuji za info

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ano pracuju s klientama, napiš mi kdyžtak na osobní profil;)

      Vymazat
  4. Moc ti fandím, kočičko. :* Věřím, že forma bude ještě lepší než v loňském roce. ;)
    Trošku mě děsí to kardio, já bych na to asi neměla nervy, šlapat, běžet někde 45 minut. :D Za to ti patří můj obdiv.
    Já mám trénink nohou nejraději ze všeho, a to tam klidně můžu mít všechny nejtěžší cviky světa. :D Stejně si ho užiju daleko víc než trénink vršku nebo břicha. I když teda ti bulhaři, nooooo. :D Ale jo, asi bych skousla i ty. :D
    A legíny jsou bezva. Vypadají skvěle! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc kočičko! Já si právě kardio užívám :D fakt! nevím, proč s tím má spousta lidí takové problémy :D Nohy taky ráda cvičím, ale to já asi všechno ;) Měj se báječně

      Vymazat
  5. Hmm pěkný režim:) Když to srovnám s mojím, tak trochu závidím těch 250 sachrů :D Už se těším na závody ! Držím palečky čičino ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 250g je moc fajn ;) Díky, taky držím :)

      Vymazat
    2. A Verunko pro představu, jak vypadá tvůj jídelníček, když máš povoleno 250 g sacharidů?

      Vymazat
  6. budu moc držet palce, ať jsi zas o něco krásnější než minule !! :D :*

    OdpovědětVymazat
  7. Máš pořád úplně super postavu! Fakt ti hrozně fandím, líbí se mi, jak si to užíváš, i když máš přísný režim. Je na tobě vidět, že tě to baví a že se netrápíš věcmi, které jsou ti proti srsti jen kvůli postavě :)) Ten tvůj pozitivní přístup je prostě super, vždycky sem chodím pro novou motivaci :)) Hodně štěstí s přípravou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Too je milé díky moc. Budu se snažit at se ti tu i dále líbí :)

      Vymazat
  8. Hodně štěstí na dalších závodech! Máš to pěkně nastavené.:)
    Můžu se zeptat, odkud jsou legíny? Vypadají parádně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Každý ví že v pěkném oblečení se nejlépe cvičí! Ještě když si leginky koupíte za 300,- ve slevě v Bershce :D" :)

      Vymazat
    2. ano, z Bershky ;) děkuji

      Vymazat
  9. Teda, sotva jsi se závoděním skončila a už zase příprava, to to letí...
    Jinak jako podle mě máš formu super i teď.
    Budu se těšit a sledovat soutěže. A to mistrovství je kondiční soutěž, nebo na to jsi se nějak dostala díky výsledkům z loňska?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano, je to tak :D Mistrovství Moravy je přístupné všem. Na MČR už se musíš dostat, skrz výsledky z moravy, nebo z čech. Tuším postupuje 6 nejlepších. Kondiční závody jsou jen na podzim

      Vymazat
  10. Budu držet palce, ať to všem na mistrovství natřeš! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Budu držet palce, ať to jde minimálně tak dobře, jako poprvé! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Tak teď už jen makat! Přeju hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  13. budu držet palce ... it's not diet, it's a lifestyle =D

    OdpovědětVymazat
  14. Držím palce v ďalších súťažiach :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, moc hezký blog! Díky, že zde takto sdílíš informace. Chci se zeptat, jestli má tvůj jídelníček také předepsaný nějaký kalorický příjem? Nebo se pouze sleduje ten poměr mezi BTS... Využíváš nějakou aplikaci jako kalorické tabulky? Díky a zdravím, Anna (Promiň, pokud jsi to tu už řešila!)

    OdpovědětVymazat
  16. Obdivuju tě... začala jsem sledovat tvůj blog a doufám, že mi budeš inspirací a oporou! :):* give away

    OdpovědětVymazat
  17. Jsi pecková! Přeji hodně štěstí i dál! :-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě potěší ♥