pondělí 30. března 2015

Střípky z kuchyně

Krásné pondělí dopoledne :)
Jak jste si užili víkend? Já skvěle jako vždycky. Dostala jsem pár stížností že už jsem dlouho nepřispěla žádnými fotkami z kuchyně, tak se kaju a rovnou přidávám :)
Fotím jako vždy hlavně snídaně, ale zkusím se polepšit. většinu jídla ale nosím přes den v krabičkách a když to nevyfotím ráno, už to pak není moc fotogenické :D Mějte krásný den! Vaše V♥

Svačina: 30g proteinu stracciatella The protein works, 10g susenych bilku, 30g ovesných vloček, Skořice, trochu vody. Vše umixovat, opéct na pánvi. Ozdobte jahodou a zero pancake sirupem




Snídaně: ovesná s proteinem, skořicí a jahůdkou

Snídaně: jáhlová kaše s proteinem, pyré z jahody a jablíčka a lžička kešu másla



Snídaně: Jáhlová s bílky a stévií, ovoce a máslo

Cuketová snídaně: 55g vloček, 1/3 cukety, 15g proteinu, bílek, perníkové koření, půl lžičky kypřícího prášku bez fosfátů, dvě jahůdky, lžíce kakaa, trochu sladidla. Vločky, cuketu jsem rozmixovala do hladka, pak jsem přidala protein, bílek, koření, sladidlo, kypřící prášek, kakao a důkladně promíchala aby se vše spojilo. Nakonec jsem vmíchala na kousky pokrájené jahody a dala péct v pečícím papíře vyložené formě (čtvercová skleněná miska IKEA) na 200°C cca 20 min. 

Snídaně: ovesno-jáhlová s proteinem a horkými lesními plody, lžička másla

Snídaně: Ovesná s proteinem a ovocem


Oběd: Hovězí pečené na kapustě s nudlemi bez kalorií a brokolice


Snídaně: Cuketový mug cake, potřený pudinkem z proteinu (protein smíchám jen s troško vody, vytvoří takovou pudinkovou konzistenci)

Na cestách: Zleva svačina proteinová palačinka (bílek, protein, půl banánu), lžička kešu másla, oběd: kuskus s pečeným hovězím a brokolicí, svačina: šmakoun mexiko a hromada zeleniny

Snídaně: Ovesná kaše vařená s malinama, s proteinem

Snídaně: pohanková krupice s kakaem a proteinem, ovoce, máslo

Oběd: Štíhlé nudle s paprikou, žampiony a brokolicí

Snídaně: jáhlovo ovesná s proteinem, ovocem a máslíčkem

proteinový muffinek: bílky s půlkou rozmačkaného banánu, kakaa, prášku do pečiva a proteinem jsem smíchala a nalila do formiček, doprostřed lžičku arašídového másla. 


Oběd: štíhlé nudle se žampiony, baby špenátem a brokolicí

Svačina: omeleta z bílků a jedním vejcem s  baby špenátem, celerové hranolky a obloha

Kuřecí maso s nudlemi bez kalorií s brokolicí a bílkem, k tomu hromada zelené zeleniny


Svačina: Cuketové muffinky 
půlka na jemno nastrouhané cukety 
2 bílky
15g proteinu
lžička kakaa
lžička rozpustné kávy
perníkové koření
čtvrt lžičky prášku do pečiva
Vše smícháme a pečeme na 200°C cca 15min.

Oběd z grilu: kuřecí prso, brambory, zelenina s mungo klíčky

Lowcarb svačina: 30g straccatella proteinu Tpw, 10g sušených bílků, čtvrtka oloupané cukety, perníkové koření trošku vody. Vše umixovat a opéct. Poleva je z čtvrtky banánu, jahody, ostružin, skořice a lžičky milka, zase rozmixuj.

Snídaně: ovesná kakaová vařená s nastrouhanou cuketou. 


Snídaně: Další cuketový mug cake

snídaně: 100g vloček, 15g proteinu, bílek, skořice a voda na zředění. Všechno rozmixuj a opec 😊 náplň je rozmixovaný banán se skořicí

33 komentářů:

  1. Verunkoo, krasne papkas! Tedka mam straslivou chut na ty stihle nudle se zampiony a brokolici omnomnom.. Miluju tyhle clanky, plno jidla,to je proste moje! Jinak Ti posilam pozdravy moc moc! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Kráása, ať tyhle fotky vidí ti, co říkají, že dieta je jen trápení v podobě masa s brokolicí! Jaký si tu uděláš, takový to máš a tvoje dieta vypadá prostě skvěle:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně jak říkáš ;)

      Vymazat
    2. Jojo, nezapomenme spousty proteinu... Desiva predstava tohle jist! Podle me to bikiny nemaji ani trochu lehke, co se jidla tyka. Ale na druhou stranu je fajn, ze jste se byly schopne preprogramovat do modu, ze vam to chutna...

      Vymazat
  3. Veruško, ty jsi přeborník v lívanečkách a palačinkách! Po lowcarb snídani docela trpím :-D A co vlastně ty cuketové hranolky? Chutnaly?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no spíše v těch kaších bych se viděla :D myslíš celerové? no chutnaly moc, dělám je teď často :D

      Vymazat
  4. wow, máš to tak krásný a určitě i moc dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Prosim na kolko porcii ti vyjde jedno balenie stihlych nudli? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Veru Ver Veruuuuu, kdybych nemusela tolik makat ve fitku, tak ybch klidně byla bikinka :D neni ani jedno jídlo, co by mě nelákalo !!!! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani bikinky se ve fitku moc nedrou :-D;-) jsem ráda že se líbí :-*

      Vymazat
  7. Verunko, jakou mas prosim panev? Mne se vzdy vsechny livanecky a palacinky pripali :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tefal s tím červeným kolečkem uprostřed

      Vymazat
    2. Tefal s tím červeným kolečkem uprostřed

      Vymazat
  8. super inspirace =) ty palačinky bych si hned dala. Akorát mi je líto vyhazovat žloutky .... chtěla bych se zeptat, kde kupuješ sušené bílky a jak se s nimi pracuje. Děkuji za odpověď =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sušené bilky man z myprotein, je to prášek podobný proteinu, jen víc hrudkuje, takže tam kde je dávám to vždycky mixuju

      Vymazat
  9. Mmm Veru, všechny ty snídaně vypdají božsky, už se těším na ráno, až si taky dám kaši s banánem a burákovým máslem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky těší mě že se ti libi :-)

      Vymazat
  10. wow, jídlo vypadá naprosto famózně!! :) k sežrání ♥

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. To je náááádhera! :))
    A ta miska ve tvaru srdíčka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jo misky to byl Dobrej kup :-D

      Vymazat
  12. na tohle by se neměl člověk dívat večer :DD mám na všechno strašnou chut ! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Veru, musím se pozstavit nad tím, jak moc málo máš ve stravě sacharidy. Vidím, že ráno jich máš dost - vločky apod. Ale vysvětli mi, proč si dáváš na oběd štíhlé nudle - chápu, že chces bílkoviny, ale proč je alespoň nenakombinuješ např. s celozrnnými těstovinami? Vážně nemáš chutě? Nebo pocit hladu? Možná už si tělo na tak nízký příjem sacharidů zvyklo, ale zdravé mi to teda moc nepřijde.. Spíš bereš jídlo jako palivo pro výsledky ve fitness. Opravdu máš vyvážený a dostatečný příjem živin? Ze zeleniny tolik sacharidů nenačerpáš....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Střídají se mi dny s vyšším a nižším množstvím sacharidu, proto si někdy musím vystačit jen s těma nudlema. Obědy fotím malo, většinou mám kuřecí s rýží a brokolicí. Sacharidu mám stále dost, ale ano bavíme se o období přípravy a v té je třeba počítat s jídlem jako s palivem.

      Vymazat
    2. Ahoj. Střídají se mi dny s vyšším a nižším množstvím sacharidu, proto si někdy musím vystačit jen s těma nudlema. Obědy fotím malo, většinou mám kuřecí s rýží a brokolicí. Sacharidu mám stále dost, ale ano bavíme se o období přípravy a v té je třeba počítat s jídlem jako s palivem.

      Vymazat
  14. To tvoje jídlo vypadá vždy tak úžasně ! Umíš si pěkně vyhrát, ikdyž jsi zrovna v dietce :) A mám moc ráda tvé recepty, jsou vážně úžasné :)
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Verčo, ta cuketová snídaně ( cuketový perník s jahůdkami) je množství na jednu porci?

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě potěší ♥