pátek 7. února 2014

Jak si baštím II.



Krásný páteční den!
To to utíká, co? už je únor, další pátek...Abych nezapomněla, dnes mají všechny Verunky svátek a proto Vám přeji vše nejlepší. Užijte si svůj den:)
Kuřecí - zeleninové ražniči s brambůrkami pro mě a pro krasavce, super oběd!
Přišlo mi několik dotazů, jestli budu tvořit další článek s jídlem, myslela jsem že mám pořád málo fotek, ale když jsem mrkla do galerie, zjistila jsem, že už jich tam je dost a tak už na další nemusíte čekat;) Na konci článku Vás neochudím o dobroty z cheat day (které jsem stihla vyfotit:D).
Zkouškové pro mě stále nekončí, ale ani mi to nevadí. Mám to sice roztahané přes celé dva měsíce, ale aspoň si užívám ty volné chvilky mezi zkouškami. Navíc jsem hrozný prokrastinátor a co můžu, odložím (co se tedy školy týče :D)


Jinak se musím pochlubit, že jsem při posledním tréninku vydržela v planku 2: 20, což je  zatím můj rekord. Jak jste na tom vy? Nevím jestli náhodou nejsem hubkař a už bych se s tím radši neměla chlubit :D

Vypadá to, že článek s krasavcem a jeho pokroky se supertrenérem bude, ale máme jeden zádrhel, totiž mám zakázáno zveřejňovat jeho fotografie :D tak nevím jestli to pro Vás pak nebude nuda :D Dejte mi vědět:)





Snídaně:) 1. žitný chléb s kuřecí šunkou a zeleninou, 2. proteinová buchta a mátový čaj, 3. ovesná kaše s trochou kakaa, skořice a proteinem, 4. rýžové chleby s bílky a baby špenátem
Svačinky: 1. Tuňák se zeleninou a oříšky, 2. Tofu na sladko, recept tady, 3. Tofu se zeleninovým salátem (paprika, cherry, okurka, baby špenát, koření a citronový olivový olej) 4. Před cvičením - ovesná kaše s proteinem a kakaem
Obědy: 1. Rýže se zeleninou, kuřecí plátek, 2. Hranolky z trouby, kuřecí plátek a zelenina, 3. steak z tuňáka se zeleninou alá rattatouille - mňam!!, 4. losos s kari rýží a zelenina

Večeře: 1. Kuřecí plátek s rýží a zeleninou, 2. Cuketové chipsy, oříšky a tvarůžky, 3. Tvarůžky, ediam, oříšky a zelenina, 4. Opečené tofu se salátem z žampionů, cherry a baby špenátu, 5. kuřecí prsa se špenátem a žampiony, 6. Plněné papriky kuřecí směsí (mleté kuřecí, červená cibule, česnek a koření) - inspirace jedné z mých čtenářek:)



Druhá večeře: tvaroh s proteinem a oříšky aneb na co se každý večer těším:)
Cheat day nesmí chybět: 1. Královská snídaně ze špaldové krupice, smíchané s arašídovým máslem a philadelphií milkou, oříšky, borůvky, banány a navrch ještě lžíce arašídového másla a milky, 2. Pizza, tu jsem si nemohla odpustit :D, 3. Dezert po obědě, káva latté, banán lepený milkou, oplatky co tam vidíte jsem jednou kousla a už jsem je nejedla, vůbec mi nechutnaly. Možná se ty chutě tím "eatcelan" čistí... na některé věci :D


No tak to už by pro dnešek stačilo. Přeji Vám ten nejkrásnější víkend. V.

30 komentářů:

  1. Super skvělý článek, takové mám nejradši :) Z příloh jíš jen rýži? A večeře jsou bez příloh, nebo i s přílohami? A jak často míváš cheat day? Promiň za tolik otázek, jsem holt zvědavec :D Jídlo vypadá báječně :) Přeju hodně štěstí u dalších zkoušek :) I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z příloh jím hlavně rýží, občas těstoviny, výjimečně brambory nebo celozrnný kuskus. Mohla bych si to dělat trošku pestřejší, ale tím, že Vařím i i pro krasavce a on nic jiného nemá rád, nechce se mi to vaři na dvakrát;)večeře jsou v tréninkové dny s přílohami, v netréninkové bez. Cheat day jednou za 21 dní:) Jinak štěstí u zkoušek bude třeba, děkuju:)

      Vymazat
  2. Krásné to máš :) Recept na tu proteinovou buchtu bude? Vypadá fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. aaaaach, všechno vypadá parádně :)
    jinak vím, že mi asi přesně neodpovíš, ale bílkoviny máš zcela přesně na tvou váhu a nebo máš alespon trochu navíc? já měla tedka hroznou přemíru, ale at snižuju jak se dá, stále jsem tak o 10-15g navíc :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílkoviny by měly být spočítány na mou váhu :*

      Vymazat
    2. A když už jsme u těch bílkovin.. předpokládám, že si do bílkovin počítáš jen tvarohy, vejce, maso, sýry, cottage, protein, že? nepočítáš si do nich třeba bílkoviny z vloček, luštěnin, příloh a tak,ne? :-)

      Vymazat
  4. Vše vypadá krásně a přiznám se, že jsem překvapená - ty brambory závidím! Jsi šikovná, co vše vykouzlíš. Vše nejlepší k svátečku :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mě vždycky potěšíš. Děkuju moc:* Jinak brambory občas nejsou na škodu;)

      Vymazat
    2. Ahoj Veru, článek o pokrocích tvého přítele mě určitě zajímá i bez fotek (asi ani kdybys mu na fotkách zakryla obličej, viď :-) Jinak o víkendu jsem v Globusu narazila na rýžové vločky od Araxu a pak si je udělala k předtréninkové svačině jako kaši se skořicí a byla jsem mooooc spokojená :-) Pořídila jsem si hned několik balíčků i do práce, kdybych si zapomněla krabičku s rýží, tak vločky jen zaliju a mám super rychlou přílohu.
      V odpovědi na jeden komentář píšeš, že v tréninkové dny máš večeře i s přílohou, ale to jen za předpokladu, že máš trénink odpoledne, viď?
      Zkusila jsem dělat plank na mou maximálku (jinak vždy jsem cvičila 2 min a šlus) a bude to teď moje malá výzva vždy se o malinko zlepšit :-* (2:50)

      Vymazat
    3. No já uvidím, možná se nechá přemluvit i na ty fotky, on je trošku stydlín;) Rýžové vločky jsem taky na kaše kdysi kupovala, už jsem je ale dlouho neměla. Píšeš správně, že přílohu jen v dny, kdy trénuju odpoledne. No jinak tvá maximálka na plank je super, musím víc makat:D

      Vymazat
  5. to je ale kuřecího, supertrenér znám jen z internetu a občas toho trenéra vídávám ve fitku a zdá se mi v poho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho znám jen přes internet, a zdá se mi jako sympaťák, škoda, že bydlí tak daleko, společný trénink bych ocenila;)

      Vymazat
  6. Ahoj, z předepsaných surovin dokážeš vykouzlit pořádné mňamky :-) A tvůj progres je taky super, jsi šikula. Já držím jídelníček od kluků teprve necelý týden a chtěla bych se tě zeptat ;-) Jestli máš k jídlu např. 10g olivového oleje jak to odvažuješ? Máš na to nějaký fígl, jako že je to třeba polévková lžíce nebo tak? A ještě když máš cheat day, směřuješ ho do dní kdy máš trénink, nebo do dne kdy máš volno (kardio), děkuji moc za odpověď, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Moni, díky za chválu:) Olivový olej většinou přidávám k jídlu, třeba na salát, tak dám misku na váhu a už ho tam jen naliju. Nebo můžeš dát na váhu skleničku, vynulovat jí a pak si odměřit olej. Na lžici se mi to zatím nepovedlo, jednou to bylo více jednou méně, takže nepraktikuju:) Jinak cheat day si většinou dávám do dne bez tréninku, protože se většinou nemůžu přes najezený pupek hýbat;) Hezký den a přeji hodně sil!

      Vymazat
    2. Děkuju moc :-) Ještě bych se chtěla zeptat na protein... U té buchty máš napsané, že jsi použila příchut lesní plody... Jaký je? Jsi s chutí spokojená? Případně jaké další příchutě jsi vyzkoušela a jaké byly? Já mám právě čokoládu, ale jak vidím, jak mi mizí před očima, tak za chvíli budu muset objednat další a přemýšlím, jestli zkusím nějaký nový, nebo zůstanu u osvědčeného... Děkuju že tak ochotně odpovídáš, jsi hodná :-)

      Vymazat
    3. Měla jsem příchuť cookies a lesní plody, teď mám čokoládu. Cookies je dobrá, chutnala mi trochu jako cukroví, výborná do vloček. Lesní plody jsou taky fajn, chutnaly mi více než cookies jen tak s vodou, ale do vloček jsou podle mě lepší cookies nebo čokoláda. Myslím, že s žádnou příchutí vedle nešlápneš. Chystám se na banán a pina coládu, kdyby jsi náhodou ochutnala, tak dej vědět:)

      Vymazat
  7. Ty jo cheat day jednou za 21 dní!To jsi fakt dobrá! A opravdu - dokážeš vykouzlit krásně barevné jídlo :-) A fotka z fitka na fcb byla moc krásná, sluší ti to, gratuluju k úspěchům ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi super, to je tak hezké slyšet, děkuju!:*

      Vymazat
  8. Miluju fotky jídel. :) a ta srdíčková miska je naprosto úžasná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Srdíčková je moje nejoblíbenější:)

      Vymazat
  9. Si baštíš koukám vysokou gastronomii. To je jedině dobře. Já se teď dala hlavně na výživný věci a do ranní kaše sypu tuny vlákniny, pohanky, minerálů, suchého ovoce, zrníček a dalších věcí. Je to sice mé jediné vaření, ale aspoň dostanu potřebné živiny:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš jaká jsi šikulka Luci, tělo ti za to určitě poděkuje:)

      Vymazat
  10. Skvělé fotky a nápady na jídla:) hlavně ten losos s kari rýží bych si hned s chutí dala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Losos je moje nejoblíbenější rybička;)

      Vymazat
  11. Práve som objavila tvoj blog :) krásne si urobila tie obrázky, je to jasné a priehľadné :D ale najmä chutné :D si sikulka :) fandím ti ! :) a to tofu istotne vyskusam kedze som alergicka na mliecnu bielkovinu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Katko!:) tofu vyzkoušej, je výborné;)

      Vymazat
  12. Ahoj teď jsem v takové fázi v jaké si tady byla, vím, že ovoce nee až na cheat, ale co takové borůvky nebo jahůdky či rybíz?taky ne?to neobsahuje moc cukru a třeba jen malá hrst, nebo nechat i to až na cheat? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívej lesní ovoce je na tom z ovoce nejlépe. Ale já jsem si nedala nic. Pak by mě to svádělo si dát něco dalšího. Když už tak už

      Vymazat

Každý komentář mě potěší ♥